۹ پاسخ

کتونی.

کفش میخرم

من کتونی رو پاییز گرفتم براش دوتا یدونه نیم بوت یدونه راحتی بدون بند ۱ ماهه پیش هم براش کفش اسپرت گرفتم که با پیراهن و اینا بپوشه تابستان هم میتونه بپوشه

ما کتونی سبک گرفتیم 1400 عزیزم

اسکیچرز گرفتم برااتولدش۶۷۰

من کفش خریدم از این پاپیونی ها

تا الان دو تا کتونی براش گرفتم یکی ۴۰۰خورده ای یکی ۶۰۰و خورده ای با یه جفت دمپایی سوتی

من صندل خریدم،خیلی توش راحته،و راحت هم راه میره و دوسش داره
دیگه هوا هم گرم میشه صندل بهتره

کتونی ۱۶۰۰

سوال های مرتبط