من ببلاک میدم عالیه..
وزنش ۴ ماهگی ۷ و ۳۰۰بود
آپتامیل وزنگیریش مثل شیرمادره پف الکی نمیده کلا نزدیکترین شیرخشک ب شیر مادره
یعنی بلاگ وزن دهیش خوب هست ؟؟
والله دختر من ۳۹۰۰ دنیا اومد ۶ ماهگی ۷۳۰۰ بود بهداشت گفت نمودار هست
آپتامیل پرونوترا میخوره
من ببلاک میدم ۳۱۰۰تولدش بود ۸و۸۰۰چهارماهگیش
من جفتشو دادم . با جفتش وزن زیادی اضافه نکرد .الانم رو خط نموداره وزنش .کلا بنظرم ب ژنتیک بچه برمیگرده این چیزا
ببلاک
من اپتامیل پرونترا میدم وزن دهیش خیلی زیاد نیست متوسطه رو بالاست.
من اپتامیل میدم ،معمولیه وزنش ،اصلا تپل نیست ،رو نموداره
آپتامیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.