گوه خوردن همون سری هم سازش کردن بعد چند ماه برگشتن سازشی نیست ترامپ همه کشورارو میفرسته تا اتش بس کنن ولی رهبر هم گفته هیچ اتش بسی در کار نیست انشالله تا پیروزی خدا کمکون کنه
اره منم دیدمش
اگه قرار باشه تموم بشه و 2 ماه دیگه دوباره بیاد این گوه و بخوره تموم نشه بهتره تا نابود بشن
این خبرو من تو کانالای خودشون دیدم ایشالله که راست باشه تموم بشه کلا
نه بابا نيروي زميني داره ميفرسته واي ب حالمون
نه الکیه
خدایا قبول کنن تموم بشه بره😭
اینجوری میگن. حالا اونا قبول کنن یا نه خدا داند
منم الان خوندمش دیدمش
چی؟؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.