بخیه های سز و با چه باد سشوار خشک کنم سرد یا گرم

۶ پاسخ

من با باد گرم از دورتر که نسوزم خشک میکردم خیلیم راحت بود

دماش رو روی متوسط بزار و از فاصله 20 سانتی چند دقیقه بگیر تا کامل خشک بشه

با باد ملایم ی ده دقیقه ای بگیر تا کامل خشک بشه

من با گرم خشک میکردم

من با باد سرد خشک میکنم

اون دکمه وسطی نه داغ نه سرد

سوال های مرتبط