۵ پاسخ

نتیجه رو برا ماهم بزار

چرا انقد آزمایش میدی قشنگ میذاشتی یه هفته از تاخیرت بگذره بعد میرفتی آزمایش میدادی انقدم استرس نمیگرفتی

چندروز تاخیر

چند بوده مگ بتات

انشالله خوبه برا منم دعا کن

سوال های مرتبط

مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری
مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۱ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فاطیما مامان مامان فاطیما هفته دوازدهم بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری
مامان هلما مامان هلما هفته نوزدهم بارداری