ویتامین آ د رو با شیر قاطی کنم دیگه نمیپره گلو نینیم

۳ پاسخ

خب چرا از لای دهنش نمی‌ریزد ک نپره تو گلوش

به دکتر گفتم دیگه نمیدم میترسم گفت با صبح با شیر خشک قاطی کنم بدم

نه منم قاطی میکنم چون میپرید تو گلوش دکتر گفت قاطی کنم
ولی اول شیرخشک درست کن بعد قطره رو بریز

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان رستا و فریاد مامان رستا و فریاد ۳ ماهگی