۳ پاسخ

آروغش رو بگیر حتما لبنیات مصرف نکن
شربت فاموتیدین برای رفلاکس خوبه

علایمی که گفتی بچه منم داره دکتر
شربت فاموتیدین هر ۱۲ساعت یک سی سی
قطره بیو لاکت هرروز ۱۰قطره
قطره بی بی کر و هر ۸ساعت ۲۰قطره گفته بهش بدم
خیلی خوب بوده تا الان

بالا میاره؟ یا زور میزنه خودشو کش و قوس میده؟آروغش ومیگیری نفخ نداره؟

سوال های مرتبط