سلام خانما قند ناشتا ۹۴ باشه خوبه ؟

۸ پاسخ

🥲💔من ۹۵ بود باید مراعات کنی من کلا قند گذاشتم نوشیدنی ها رو گذاشتم کنار همه چی کنار

بالاست

لب مرزه مراعات غذایی داشته باش
نون سبوس دار یا سنگک بخور
برنجت رو با سبزیجات و کاهو مصرف کن

لب مرزه برای من ۹۳ بود دکتر متفورمین داد

لب مرزه

۹۲ مرزه

من ۹۳بود دکترم گفت خوبه

باید رعایت کنی باید۹۲باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان نازگل🎀🧸 مامان نازگل🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی