آره منم بعد ناهار متفورمین میخورم
واسه منم ۹۴ بود گفت کلا قندیجاتو حذف کن خیلی بالاعه قرصم بهم نداد😶
خیلی بالا نیست سعی کن قند مصنوعی رو حذف کنی مامارانی و سیب زمینی و برنج کم بخوری بعد دوباره آزمایش بده نشون دکتر بده شاید دیگه لازمنباشه قرص بخوری مال منم قندم ۹۷ بود رعایت کردم اومد رو ۸۷ گفت خوبه چیزی لازم نیست
برا من ۹۶بود گفت فقط رعایت کن
بعد صبحانت چند؟
معمولا قرص نمیدن رفتی دکتر غدد؟؟
منم با متفورمین کنترل کردم قندمو
ار منم قرص متفورمین میخوردم اومد پایین الان رو ۷۷ هست
بنظرمن بحرف دکترت گوش کن اگر اهمیت ندی یهو دیدی قند بالات شد دیابت دیگه اون موقع بجای یدون متفورمین باید دوتا بخوری چون ممکنه زمینشو داشته باشی با شیرینی نخوردن هم بره بالا کنترل قند توو بارداری خیلی اهمیت داره
منم ۱۰۶ بود دکتر بهم متفورمین داد و گفت هر روز چهار مرحله ای چک کنم قندمو هی پایین بالا میشه
94خوبههه که
۹۴کمی بالاس.یکم رعایت کن قرص نخوردیگه
باید نهایتا ۹۲ باشه ولی خب خیلی قندت بالا نیست ... یه کم مراعات کنی و قند مصنوعی رو کم کنی قند نرمال میشه👌🏻🥰
من ۹۴بودم با رژیم غذایی رسیدم رو۸۲
قرص نیازی نیست
۹۴ که خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.