۵ پاسخ

من فقط ناشتا بالا بودن دوساعته ها نرمال هستن

من قند ناشتا م ۹۷ بود بهم انسولین دادن

میترسم قند بد باشه برا جنین

فعلا متفورمین داده روزی یکی تا بعد بیست روز ازمایش بدم

قندت بالاست که خواهر دکتر فقط قرص داده ؟؟ انسولین لازم نداری؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری