۶ پاسخ

مسکن های مجاز تو شیردهی
استامینوفن ،بروفن،دیکلوفناک،ایندومتاسین

اموکسی سیلین هم مجازه فقط درصورتیکه بچع اسهالع باید بعد از خوردن قرص تا دوساعت شیر ندی

من سرماخوردنی دکتر برام نوشت خوردم چیزیم نشد

منک خوردم

هم شیرت بو میگیره هم خشک میشه

آموکسی چرک خشک کنه؟باعث تلخ شدن شیر یا خشک شدنش میشه فک کنم

من تا جایی که اطلاع دارم فقط میتونین استامینوفن بدون کدوئین بخورین همین

سوال های مرتبط

مامان ویرا &آیرا مامان ویرا &آیرا ۱۲ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی