چرا هنوز درگیر این اسمین؟ این همه اسم ایرانی و با اصالت داریم هی فاطمه فاطمه اسم مامان بزرگ دوستم اینه یه اسم قشنگ واسه بچه هاتون بزارین فردا روزی خودش دوسش داشته باشه
من اسم دخترم گذاشتم زهرا خیلی پشیمونم خیلی اسم ائمه کم شده بچم تو مدرسه حس بدی داره
فاطمه به تنهایی اسم خیلی قشنگی،با هر اسمی ترکیب بشه ب نظرم از ارزشش کم میشه،اسمی هم هست که هیچوقت قدیمی نیست،تو هرنسلی فاطمه هست
فاطمه ضحی
فاطمه نورا
فاطمه حلما
الینازهرا
حنانه
و...
بلعکس الان اینا کم وخاص شدن.الان از هر ده تا نی نی ۹تاش پناهه وتکراری
دختر نازم فاطمه حلما
فاطمه زهرا
نازنین فاطمه
فاطمه سنا
فاطمه زهرا فاطمه سادات
فاطما گل
نازنین فاطمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.