۱۱ پاسخ

کاش میدونستیم چجوری درست میشه خودمون درست میکردیم ..

اره چراکه نه

بده اما زیاد نده چون گلو درد میکنه خیلی

اره خیلی مقویه

آره من الان یه نعلبکی دادم خورد

آره عزیزم خیلی خوبه واسش مقویه

اووففف خیلی هم بده پر از خاصیته براش

اره خیلی مقویه

اره خیلییی خوبه

اگه خودت درست میکنی یا جای مطمئن بده ولی شرکتی بازاری نه

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان میوه‌ی دلم👧🏻 مامان میوه‌ی دلم👧🏻 ۱ سالگی