۴ پاسخ

من ۷۰۰ خریدم

من گرفتم ۶۵۰ برا یه بیرون رفتن خوبه چون اب توش سرد میشد
من اب سرد میذاشتم توش اب گرمو میذاشتم فلاسک بزرگش
دیگه که شیر خشکم نمیدم بهش کلا ولی خیلیی نازه از دختر من صورتی و سبزه

بعد پنج شش یاعت سردمیکنه

من تو یه مغازه قیمت گرفتم از ۶۵۰ به بالا بود

سوال های مرتبط

مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان 💕آوینا جانم💕 مامان 💕آوینا جانم💕 ۷ ماهگی