من ۷۰۰ خریدم
من گرفتم ۶۵۰ برا یه بیرون رفتن خوبه چون اب توش سرد میشد
من اب سرد میذاشتم توش اب گرمو میذاشتم فلاسک بزرگش
دیگه که شیر خشکم نمیدم بهش کلا ولی خیلیی نازه از دختر من صورتی و سبزه
بعد پنج شش یاعت سردمیکنه
من تو یه مغازه قیمت گرفتم از ۶۵۰ به بالا بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.