۳ پاسخ

دکترا معمولا جزوه دارن
دکتر دختر منم جزوه داشت ک از چی شروع بشه و چیا داده بشه و چقدر داده بشه

از فرنی ارد برنج شروع میشد
از ی قاشق و ....

از حریره رقیق شروع کن فرنی و بعد سبزیجات پخته بدم دستش از ۷ ماهگی هم همه غذاهارو بدون نمک و ادویه جدا کن بهش بده نگرانش نباش چیز زیادی نمیخوره که معدش اذیت بشه ولی بجاش با همه طعما از سن کم اشنا میشه من ۷ ماهگی ماهی هم دادم

فرنی ، حریره بادوم‌، پوره میوه ها

سوال های مرتبط