۶ پاسخ

کته ماست یکم بهش بده با پدیلاکت بگیر از داروخونه روزی ی قطره چکون
اب میوه و چیزهای چرب و شیرین هم اصلا نده خوب میشه تا فردا

بیولاکت کته با ماست پرو بیوتیک .موز

کته و ماست
موز هم خیلی خوبه

قطره بایولاکت بگیر
نیم سی سی صبح
نیم سی سی شب

قرص یوموگی روزی یکی و شربت زینک
موز کال بده فیله مرغ بده

باید ببریش دکتر فعلا ماست پروبیوتیک با کته بدش

سوال های مرتبط

مامان دیاکو💙آرکو💙 مامان دیاکو💙آرکو💙 ۳ سالگی