بتا برای پنج روز تاخیر اوکیه؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

این بتا معمولیه فقط از ۲۰۰ بالا تر عدد نمیزنن . تیتر بتا میدادی کل عدد رو میزدن

مبارکه عزیزم

عزیزم مبارکهههه دارم وسوسه میشم برم ازمایش بدم😍😍😍

اره مبارک

اره اوکیه بازم چن روز دیگ تکرار کن
مبارکت باشه💐

سوال های مرتبط

مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دایان و باران🩷 مامان دایان و باران🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓✨️ مامان توت فرنگی🍓✨️ هفته هجدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۲ ماهگی
مامان آوا جانم مامان آوا جانم هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری