۶ پاسخ

کاش هر کدوم رفتی بیای و از تجربیاتت بگی منم خیلی نگرانم بین این دوتا‌ موندم

من قائم میرم

مگه سزارین اختیاری نیستی

قائم من رفتم راضی نبودم پرستارا سال به سال به زور میان بالا سرت اتاق خصوصی ندادن خلاصه جالب نبود

ان شاءالله دووم میاریم 🥴😂

انشاالله که هروقت میاد به سلامتی ودل خوش بیاد عزیزم بیمارستمانم هرکدوم دلت میخواد

سوال های مرتبط