خب ۱فروردین بهتره ک
۲۹ ام میافته تو بدو بدو های دم عید تولدش
خوب یکم عمل کن حتما باید ۲۹ باشه سعی کن تا ۱ صبر کنی من از هرکی پرسیدم آرتا رو تایید کردن تا قائم منم می خوام برم آرتا امروز رفته و بودم کلینیک اراد برا مشاوره بیهوشی اونجا هم گفتن آرتا بهتره
من همش دعامی کنم یکم بشه
یکم بهتره عزیزم
بسلامتی ایشالله اورهان قشنگم بیاد
ا فروردین ک بهتر
بسلامتی انشاالله
کدوم دکتر سزارین میکنه
میخوای ۲۹ زایمان کنی ولی تاریخ تولدشو ۱ فرودین بزنه؟؟
یک فروردین ک بهتره نیمه دومی هم نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.