۱۰ پاسخ

خب ۱فروردین بهتره ک
۲۹ ام میافته تو بدو بدو های دم عید تولدش

خوب یکم عمل کن حتما باید ۲۹ باشه سعی کن تا ۱ صبر کنی من از هرکی پرسیدم آرتا رو تایید کردن تا قائم منم می خوام برم آرتا امروز رفته و بودم کلینیک اراد برا مشاوره بیهوشی اونجا هم گفتن آرتا بهتره

من همش دعامی کنم یکم بشه

یکم بهتره عزیزم

بسلامتی ایشالله اورهان قشنگم بیاد

ا فروردین ک بهتر

بسلامتی انشاالله

کدوم دکتر سزارین میکنه

میخوای ۲۹ زایمان کنی ولی تاریخ تولدشو ۱ فرودین بزنه؟؟

یک فروردین ک بهتره نیمه دومی هم نمیشه

سوال های مرتبط