#فرزندپروری #پوشک#شیرخشک#کوفت#گهواره

تصویر
۷ پاسخ

برو همون شمال بخر که اونطرفا کلا حال و هوای عیده و از جنگ و موشک بدورن و جنس‌های خوشگل رفته اونطرفا

من قبل جنگ برای عسل خریدم ولی خودم هیچی اصلا حوصله خرید ندارم منی که حالم با خرید خوب میشد

من قبل این داستان خرید کردم
تو تاپیکام هس دوست داشتی بیین
اوضاع تا بوده همینه هرسری ی مشکلی بوده نمیشه ک کلا همه چی نادیده گرفت بچه ها ک متوجه دریگری ما بزرگتر ها نمیشن ذوق خرید عید دارن منم نمیخوام بخوره تو ذوقشون اون بچن از بچگی خودش لذتت ببرن

من دوسه شب پیش از فروشگاه های محل خودمون که یک قدمی خونه هست برای ارتا لباس خریدم

من حتی یه جوراب هم نخریدم اینقدر که ذهنم درگیر این اوضاع هست خرید الان اصلا توی اولویت نیست برام

برابچم اره بیشترشو قبل جنگ گرفتم

منم فعلا با این اوضاع خرید نرفتم

سوال های مرتبط