۱۶ پاسخ

نورا به نظرم

رزا ،نورا

گندم اگه بور باشه
نورا اگه با اودنش روشنایی ببخشه
رزا اگه خاص و زیبا باشع

نورا 😍😍😍😍😍😍😍

وایییی ک چقدر دلم خواست الان اینجا باشم🥲🥲

من،که‌بعد ۵ روز از زایمان؛آخر نورا امروز گذاشتیم،و شناسنامه رو‌گرفتیم

والا مد نظرم نیلا پناه هم بود؛ولی چون شب ۱۹ رمضان دنیا آمد نورا گذاشتم،

نورا.

گندم

نورا رو‌این مدت همه گذاشتن ، ولی رزا خیلی خاص هستش 😍

چه جای قشششششششنگی

نورا.

نورا.

نورا🎀

نورا رو بیشتر دوست داستم

نورا

نورا✨️

سوال های مرتبط

مامان آیناز🧚‍♀️ مامان آیناز🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان آیسا و نیلا مامان آیسا و نیلا ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🎀 مامان توت فرنگی🎀 روزهای ابتدایی تولد