آزادم زیاد نیست من با چند آزمایش دیگه ۸۰۰ بود
۳۵۰هزار
برو بهداشت منطقه تون رایگانه
۴۰۰ازاد
195با بیمه تامین
من ازمایشم بدون پودر بود آزاد شد ۲۰۸ تومن
هزینه زیادی نداره
۶۰۰ عزیزم
مرکز بهداشت برات بنویسه یه جا میگه بری رایگان میشه
من چون شلوغ بود نرفتم اونجا
کاش همش مثل آزمایش قند بود
قیمت سزترین اختیاری انقدر بالاست نمیدونم چ کنم 🥺
من امروز رفتم آزاد دادم فقط قند نبود تیروئید کمخونی و کشت ادرارم بود شد ۵۶۰تومن
ازاد ۵۰۰ زن داداشم داد با دفترچه سلامت ۲۰۰
خیلی نیس حدودا سیصد یا چهاصد
منکه رایگان بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.