ابجیا کسی ازمایش قند بارداری آزاد داده هزینشو؟چقدر میشه 😭😭

۱۴ پاسخ

آزادم زیاد نیست من با چند آزمایش دیگه ۸۰۰ بود

۳۵۰هزار

برو بهداشت منطقه تون رایگانه

۴۰۰ازاد

195با بیمه تامین

من ازمایشم بدون پودر بود آزاد شد ۲۰۸ تومن

هزینه زیادی نداره

۶۰۰ عزیزم

مرکز بهداشت برات بنویسه یه جا میگه بری رایگان میشه
من چون شلوغ بود نرفتم اونجا

کاش همش مثل آزمایش قند بود
قیمت سزترین اختیاری انقدر بالاست نمی‌دونم چ کنم 🥺

من امروز رفتم آزاد دادم فقط قند نبود تیروئید کم‌خونی و کشت ادرارم بود شد ۵۶۰تومن

ازاد ۵۰۰ زن داداشم داد با دفترچه سلامت ۲۰۰

خیلی نیس حدودا سیصد یا چهاصد

منکه رایگان بود

سوال های مرتبط

مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد