۳ پاسخ

من دکتر براش آسماویت نوشت گفت همه چی داخلش داره تا پایان دوسالگی بهش بده روزی 5سیسی

من مولتی ویتامین پدیا بست میدم
با لیکو زینک

الان دیگ هیچی نمیدم فقط گفتم براش امگا۳ بگیرم.
زینک زیادش خوب نیست سالی یکی دوبار بدی بهتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیستم بارداری