سونو کردی؟ هماتوم نداشتی یا جفتت پایین باشه؟
نگرانی نداره به دکترت بگو بهت شیاف میده. استراحت کن
شاید هماتوم داری عزیزم . بهتره بری دکتر تا بهت شیاف بده حتما استراحت کن
شیاف استفاده کن پرهیز از گرمیجات تا چندروز استراحت کن.دارچین نخور
عیب نداره خوب میشی
برو دکتر
بهت شیاف میده بزاری استراحت داشته باش حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.