۵ پاسخ

سونو کردی؟ هماتوم نداشتی یا جفتت پایین باشه؟
نگرانی نداره به دکترت بگو بهت شیاف میده. استراحت کن

شاید هماتوم داری عزیزم . بهتره بری دکتر تا بهت شیاف بده حتما استراحت کن

شیاف استفاده کن پرهیز از گرمیجات تا چندروز استراحت کن.دارچین نخور

عیب نداره خوب میشی

برو دکتر
بهت شیاف میده بزاری استراحت داشته باش حتما

سوال های مرتبط

مامان جوجه های من مامان جوجه های من هفته پانزدهم بارداری
مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری
مامان بهار مامان بهار هفته بیست‌وپنجم بارداری