۱۵ پاسخ

حالا لقب حضرت زینب نباشه چه میشه اسم جدید بزار برا بچه

آیناز قشنگتراز حلماست
بازم انتخاب اسم نظر شخصی باید ببینی خودت چی دوس داری
و بنظر من حق مادر که اسم بچه شو انتخاب کنه

حلما خیلی قشنگیه اسم دختر مه همون جوری صبور و اروم

مهوا، مِهرا، نوا ، نورا ، یارا

کلی اسم قشنگ هست یکم بیشتر سرچ کن چیز جدید و راحت انتخاب کن

رها
آوا
پناه
نسیم
نهال
نازنهال
نازگل
هانیه(لقب حضرت فاطمه هست)

آیناز
مهرناز
دنیز
دلارا
عسل
النا

حلماکه قشنگه

الینا
آریانا

ملورین

بزار هانا

من دیروز یه اسم شنیدم خیلی خوشم اومد
نوا😍😍

شما هنوز زایمان نکردی؟

‌آوا

هیرا پناه

سوال های مرتبط