۴ پاسخ

برای منم بعضی وقتها اون طرفی که شیر میخوره طرف دیگه یک لحظه تیر میکشه بخاطر شیر هستش میگن رگ ها کشیده میشن

منم یهو اونطور میشم چشامو از درد میبندم

شیر میاد تو سینه ات سر همینه مال من روی سینم درد میگیره

عادیه مال همه همینه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۲ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی