بادمجوناتو سرخ کن خوبه خوب و طلایی،بعد باچنگال بادمجونارو از هم باز کن...برای مجلسی خیلی نباید بادمجونو له کنی من با چنگال ریش ریش میکنم بادمجونو ....پیازاتو خلالی خورد کن با شعله کم سرخ کن ک کاراملی بشه بعد بهش سیر له شده اضاف کن و نهنا و گردو ی ریز شدهو فلفل سیاه ویکم زردچوبه(نعنا و سیر خیلی نباید سرخ شن تلخ میشه))بعد بادمجونو به همین مواد اضاف کن یه تفت بده باهم و کشکو اضاف کن من دیگه اب اصلا اضافه نمیکنم زیرشو کمه کم میکنم تا ۱۰/۱۵ دقیقه مواد بخ خورد هم برن ....یکم از کشک و پیاز داغت بردار برای تزیین روش ...من کشک دو رنگ درست میکنم به یکمش زعفرون میزنم یکیشم ساده روشو تزئین میکنم و گردوی خورد شده و پیاز داغم میریزم روش
بادمجوناتو سرخ کن بزار کنار
پیاز و یدونه سیرم سرخ کن
نعنا خشک و فلفل سیاه هم بریز بادمجونارو اضافه کن با گوشتکوب برقی یا میکسر لهشون کن و کشک وگردوی خرد شده ام اضافه کن و بزار جا بیوفته و بکش توو ظرفت و روشو دوباره با کشک ونعناع و گردو تزئین کن وسلفون بکش
بادمجان سرخ کن،پیازسرخ کن وسیرخوردکن توش اونم سرخ بشه وبعدزردچوبه وفلفل سیاه ونعناوگردوخوردشده ریزبریزداخل تاتفت بخورن بعدبادمجان هات روبریزتوش وباگوشتکوب برقی له کن بازبزاروی گازواندازه ۳تاقاشق کشک بریزتوش وبزاری۱۰دیقه زیرش کم باشه ک سرخ بشن باهم وتمام،،،،توسفره هم بازکشک بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.