۵ پاسخ

عزیز لباساشو کم کن
اگه بالا رفت استامینوفن بده ۳۶ تب نیست

استامینوفن بده
دما خونه رو بیار پایین ،گرم نباشه
اگه دیدی کم نشد پاشویه اش کن

بچه ها شد ۳۶و ۷

تب نیس ولی شروعشه باید مراقب باشی بالا نره

استا بده بهش 37لب مرزه

سوال های مرتبط