هیدروکورتیزون بزن
سر خود کاری نکن با دکتر مشورت کن
به پروتئین گاوی حساسیت داره
ب پروتین گاوی حساسیست داره
پماد هیدروکورتیزون بزن مال جوش هاس ک درامده
پماد هیدروکورتیزول بزن چن بار خوب میشه
حسایت ب پروتیین گاوی داره
یکچیزی میخوری که به بچه نمی سازه مثل لبنیات
شیرخودتو میدی ؟
دختر منم میزد بردم دکتر گفت حساسیت به پروتنین گاوی داره و کرک اوسرین ثمین گرفتم زدم درست شد
احتمالا حساسیت داده به یه جیزی که خوردی
اگر شیر خودت رو میدی
لبنیان رو قطع کن ببین اوکی میشه
حلوارده
بادام زمینی
ارده
این چیزا هم نخور،اگز بهترنشد، اسنپ دکتر بگیر
بوسش نکنید اصلااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.