۱۰ پاسخ

بعضی دکترا خیلی گرون میگیرن من پیش ماما گذاشتم هشتصد البته رادوین هفت ماهش بود ولی می‌دونمم با همین دکترم آنقدر نمیگیره این دکتر متخصصا اینجوری میگیرن بعد نسازه بهت ده میلیونت بپره

بنظرم نزار خیلیا عفونت گرفتن قرص جلوگیری تا ۴۰سالگی ضرر ندارع همونو بخور جلوگیری طبیعی هم داشته باش

فروردین گذاشتم 1/5 شد مسی بود . خارجیا گرون تره

ولی خیلی عالیه الان از اون موقع که گذاشتم اصلا جلوگیری ندارم اصلا دوسال هم شده

پیش ما ۱ میلون و۵۰۰میگیرن

من چند ماه پیش مسی گزاشتم ۱۲۰۰

درمانگاه اگر پیدا کنی ارزونتره اگر انجام‌بدن

چه گرون
فک نمیکردم انقدا باشه🤣

خوب گفته من دوسال پیش دکترم ۱۰تومن میزاشت
البته اون یه مارک خاصی میگفت اونموقع اسمش یادم رفته

هورمونی یا مسی؟

سوال های مرتبط

مامان دِلماه 😍 مامان دِلماه 😍 ۲ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی