خانما نوزادم ۷روزشه همش اسهاله طبیعیه

۴ پاسخ

تا ۹ بار الی ۱۰ بار در روز طبیعیه . بیشتر بود ببر دکتر

نه حتما ببرش دکتر اسهال برای نوزاد خیلی خطرناکه ممکنه آب بدنش کم شه

به تغذیه خودتون برمیگرده که کوچولو اسهال هست

اره گلم طبیعیه دختر من ۱۸رورشه بازم اسهاله

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان آراد
برکه👶🏻❤️ مامان آراد برکه👶🏻❤️ ۱ ماهگی