هیچ کلیتی وجود نداره
در کل به خیلی چیزا بستگی داره
من از اول بارداری کارامو خودم انجام میدادم البته ورزش خاصی نکردم
۱۴ ساعت از زمان شروع دردام تا زایمان طول کشید ۴ ساعت آخر شدید بود چون آخراش کیسه آبم ترکید دردام بیشتر شد.... البته روش های بی دردی زیادی هست که من از هیچکدومش استفاده نکردم ممکنه اونا درد رو قابل تحمل تر کنه... به قدرت تحمل خود آدم هم بستگی داره و اینکه جیغ و داد نکشی بجاش نفس عمیق بکشی و اینکه دکتر خوبی داشته باشی منو هرکس معاینه کرد گفت لگن خیلی خوبی داری ولی ماما خوب نبود منو بد برش زد بدجور بخیه خوردم
کلا برای انتخاب زایمان همه جوانب رو بسنج
من ازدیروز ساعت پنج صبح درد داشتم امروز ساعت شش ونیم صبح زایمان کردم... کلا وقتی بچه میاد همه دردا وسختی های زایمان فراموش میشه.... یک حال خوب میادسراغ آدم
عالیه😂
منزایمانم طبیعی بود هنوز بعضی وقتا احساس فشار دارم
عزیزم درکل هردوش سختیای خودشوداره ولی من زایمان قبلیم طبیعی بود راضی بودم اینم خدابخواد طبیعی
بنظرم خیلی چون دیشب قشنگ ی فشار زیادی ت لگنم احساس کردم ایقد بد بود ک از خواب بیدار شدم بچه سرش فشار میداد افتضاح بود😭
من همکارم با ورزش زایمان طبیعی داشت وخیلی راضی بود
الان زایمان طبیعی فقط لحظه اخرنیست کلی ورزش کل روش هست ک درد کمتری حس کنی فقط دکتر خوب بایدباشه
اره خب کلا زایمان سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.