زایمان طبیعی سخته؟

۶ پاسخ

عزیزم بستگی به قدرت تحملت داره

دیشب خوندم ی خانم با اپیدورال زایمان کرده بود می‌گفت اصلا درد نداشتم ی درد پریودی حتی تا ۶یا۷ سانت باز شه خوابیدم یکم ورزش کردم با دوتا زور زاییدم و بخیه نخوردم .البته قبلشم ورزش اینا کرده بود

با اپیدورال خیلی بهتره

چ سزارین چ طبیعی سخته . فقط باید ببینی کدوم ب روحیاتت میخوره و پیش دکتر خوبی باشی ک چک کرده باشتت و بدونه توان داری

سخته ولی دعا میکنم این دفعه هم طبیعی باشه

خیلی .ولی خدا طاقتشو میده

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان نیلسو🎀 مامان نیلسو🎀 ۷ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۳ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد