۱۰ پاسخ

من هم رفلاکس معده داشتم هم اذیت بودم خفگیم میکرد از اول نزدم سینه ها افتادن پایین متنفر شدم تازگیا میزنم بزنی بهتره ولی زیاد تنگ نباشه بالا نگه داره

من ک میزنم اصلا حس میکنم ی چی کمه وقتی نیست

من تقریبا سه هفته است میزنم.
سینه هام کوچیک و سفت بود کلا نمیزدم.ولی از وقتی بزرگ شده، میفته می‌چسبه به زیرش یه حس بدی بهم میده میزنم که نچسبه زیرش، عرق نکنه.
قبلنا میگفتم کاش سینه ام بزرگتر بود لباس مجلسی قشنگتر میشد تو تن، ولی الان میفهمم سینه کوچیک نعمته😂😂😂😂😂
درسته سینه بزرگ خوشگلتره، لباستو قشنگتر میکنه ولی نگهداری از سینه کوچک سخت تره

والا من اصلا بدون سوتین نمیتونم...سر اولی تا ۹ماه بستم این یکی هم تاالان بستم..تو شیردهی هم مشکلی نداشتم...خودت ببین چجوری راحتی

از سوتین های تنگ استفاده نکن چون غدد شیری میخواد رشد کنه تحت فشار نباشه

من از اول نزدم چون نمیتونم تنگی نفس و درد قفسه سینه میگیرم

من میزارم ولی ن تنگ زشته سر سینه مشخص باشه یا حجمش بهرحال گاهی میرم تو حیاط حتی خوشم نمیاد ی خانم منو اینطور ببینه
اونم که ادم میره برای زایمان ی بحث حیاتیه ولی خارج از اون به کنترل خودمه

من که میزنم ولی سوتین های نرم بدون فنر و اسفنج

خو‌دت تصمیم بگیر

😂😂بزن ببین کدومش راحتری

سوال های مرتبط