توی آزمایش ntکه بعدازسنو میدیم ازکجا میشه جنسیت رو فهمید؟ی سریا میگن مشخص میکنه

۱۰ پاسخ

هیچ چیز مربوطی تو ازمایش درج نشده بعضیا از تخصص نداشته الکی صحبت میکنن

💥💥تخفیف تخفیف
⚡️مامانای گل تمامی مدلهامون بجز خرگوش‌گوش دراز
❌️به مدت دو روز❌️
ست کامل عروسک،جغجغه،بندپستونک ۱۲۰۰ ت تخفیف خورده
از هفته آینده افزایش قیمت خواهیم داشت

💥💥تخفیف تخفیف
⚡️مامانای گل تمامی مدلهامون بجز خرگوش‌گوش دراز
❌️به مدت دو روز❌️
ست کامل عروسک،جغجغه،بندپستونک ۱۲۰۰ ت تخفیف خورده
از هفته آینده افزایش قیمت خواهیم داشت

از رو عدد فری بتا زیر ۵۰ پسر بالا ۵۰ دختر
البته احتماله صد درصدی نیس
یکی عدد ف ب ۶۰ بچش پسر بود

نهههه عزیزم اینجا بعضیا الکی متخصص شدن میگن عدد بتا فلان باشه پسره فلان باشه دختر ! برا من که نشد خیلیارو خوندم نشده پس علمی نیست دکترا هم چیزی نگفتن

بعضیا از عدد فری بتا متوجه میشن اما قطعی نیست
اگر بالا ۴۰ باشه دختر

تو ازمایش سلفری نشون میده
من انجام داد درست بود

تو سنو نه تو ازمایشش میفهمن بعضی ها میگن اگه یک عددی هست اون واسه جنسیت

الکی میگن اصلا مشخص نیست
تا آنومالی انجام بدی معلوم میشع

نه عزیزم مشخص نمیشه خانمهای اینجا متخصص شدن😀

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریا👶🏻💙 مامان آریا👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان افرا 💕 مامان افرا 💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری