۱۵ پاسخ

دوباره سرصبح بزن هاله داره

خط تبخیره. اگه بعد خشک شدن افتاده منفیه.

مال خودم نیست برای دخترخالمه

هاله داره عزیزم،بهتره صبح مجدد امتحان کنی

منفیه

ااااااخ هاله دددددداااااره😂😭منم نشددددددم 😭😂

هاله داره🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

انگار خیلی مونده هاله داده
یبار دیگه تکرار بشه

هاله داره باید تکرار کنی

آره منم هاله میبینم
برا خودته؟

چند دقیقه دیگه ک کلا خشک بشه پر رنک هم میشه

اره من همین بود اولی ک زدم برای حاملگیم

نه خط تبخیر هست

احساس میکنم یه هاله کم رنگ داره

اره هاله داره

سوال های مرتبط

مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۶ ماهگی
مامان نی نی خوشگله مامان نی نی خوشگله ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری