مثبت هستش دیگه
مثبته دبگه ای جان الهی که سالم و سلامت باسه و برات بمونه عزیز
اره بتا الان بالاست
من بتام دقیقا ۲۱۰ بود و بچم دختر بود
وای بلا به دور من اگه حامله بشم درجا سقط میکنم خیلی وحشتناکه
مثبته
دقیقا منم پسر اولم ۶ ماهش بود که کیانوش رو باردار شودم ناشکری نکن اصلا ناشکری هم نمیکنم ولی سخته خیلی سخت هرچی بگم از سختیش گفتم.
نه دیگه برای خواهرم
مبارککککک نی نی جدید چقدر امروز بی بی چک مثبت دیدم خودم مثبت نشم 😂😭 بلا ب دور از من باشه ایشالله
مثبت هست مبارکه😃
آره خیلی واضح مثبته مبارکه
میخاسی؟؟؟؟
احتمالاالان چنده بتا
مبارک عزیزم
دیروز ازمایش دادم گفتن پاینه الان بی بی زدم احتمالان بتارفته بلا
وای خدایا چقدر تو گهواره میبینم بابچه کوچیک باردار میشن چرا آخه
مثبته دیگه
ازمایش هم بارداریو نشون میده خب ولی هفته کمه☹️
مثبته دیگ
اینم ازمایش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.