مامان قشنگا وزن‌دهی نان ۲چطوریه؟؟؟

۷ پاسخ

نان خییلی خوب وزن میده ولی شیر خشک سنگینیه

من اصلا دوماه بچم وزن نگرفته

وزن نمیگرفت بچم

خیلی نوب

من راضی نیستم اصلا

خوبه ولی کلا بچه بیشتر تا 4 ماه وزن خوب میگیره

خیلی خوبه من ک راضیم

سوال های مرتبط

مامان حنا مامان حنا ۱ سالگی