۱۱ پاسخ

دخترمنم اپتامیل ساده میخوره
اگ یوقت مجبور شدم نان بدم چی بگم ب داروخونه؟اخه اینجام سخت شیرخشک پیدامیشه

جداکن قاشقشه اونم کنارشه وصل میشه دستش بلندمیشه

اون الکیه‌من میندازم‌ میره
برای صاف کردن سرقاشقه😂

اون بیلبیلک پیمانشه 😂😂😂

قاشقه

اون پیمانه با اونیکی هم صاف میکنی وقتی شیرخشک مخای اندازه کنی

منم اپتامیل گیرم نمیاد خیلی وقته نان میدم
پیمانه مزخرفشه😐

پیمونه و صاف کن

اونو بزار رو درش
پیمونه رو بزار روش

قاشق.

اون قاشقش هس دیگه بعد اونم دسته کنارش هس که وقتی شیرخشک کمتر شد وصل کنی به قاشق تا دسته قاشق بلندتر بشه

سوال های مرتبط

مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شوموسگومبولی مامان شوموسگومبولی ۱ سالگی