شیرخشک نان بهتره یا آپتامیل

۶ پاسخ

آپتامیل ولی نان چاق کننده تره

آپتامیل سبک تر هس ولی نان سنگین تر
بسته به معده نوزاد هس ک کدوم بهش بسازه

من دوتاش میدم دخترم هنوز لاغره

نان وزن دهی بهتری داره

من اپتامیل میدم

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ارا مامان ارا ۲ سالگی
مامان کارن و آرکان مامان کارن و آرکان ۱ سالگی
مامان گوجه سبز 💚 مامان گوجه سبز 💚 ۱ سالگی