شیرخشک نان وزن دهیش بهتره یا آپتامیل؟؟؟

۵ پاسخ

کلا نان بهتر وزن میده به نظرم..ولی شاید ربطی به شیر نداشته باشه
دخترمن آپتامیل پرونوترا از اول میخورد
وزنش اوکیه،کمبود نداره

برا من ک نان بهتر بود اوایل اپتامیل میدادم هنیشه کنبود وزن داشت الان خوبه

نان

نان بهتره

نان خوبه من امتحان کردپ

سوال های مرتبط

مامان شوموسگومبولی مامان شوموسگومبولی ۱ سالگی
مامان ارا مامان ارا ۲ سالگی
مامان آرسین💙 مامان آرسین💙 ۲ سالگی