۳ پاسخ

برای بچه من ۹بود دکتر گفت نیازی نیست اگر مچ دست و پاهاش زرد شد باید دستگاه بذارین
و من خودم مراعات غذایی کردم خداروشکر کم کم داره برطرف میشه

بذار حتما
مرتب شیر بده
شیر خشک هم با سرنگ بده حتما
چون ممکنه بالا بره

بذار دستگاه

سوال های مرتبط

مامان رايان مامان رايان ۷ ماهگی
مامان آراز💎🦋 مامان آراز💎🦋 ۱۰ ماهگی