۸ پاسخ

نه منم پسرم 10 بود خودش بعد 1 ماه و خورده ای کامل خوب شد .فقط شیر بده که دفع داشته باشه .

نه دستگاه لازم نیست بنظرم

دستگاه بهتره

تا ۱۳ دستگاه نمیخواد

نه لازم نیس

دارو بهتره
ولی اسهال می‌کنه

دارو خوبه اب خیار هم بده کم میکنه من به دخترم روزی سه چهار قطره میدادم مدفوع میکرد کلا زردیش رف

من پسرم زردیش ۱۱/۵بوددارودادم خوب شد

سوال های مرتبط