۳ پاسخ

دختر منم ۲۴ ساعت اولیه ۹ بود
۸ روز بستری شد

معمولا میگن زردی زیر ۱۰ خوبه تند تند شیر بخوره ادرارش خوب باشه رفع میشه
البته میتونی با مشورت پزشکش براش دستگاه بیاری خونه

بستری کنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرتا و آرتین مامان آرتا و آرتین روزهای ابتدایی تولد