اره قطره هم میده نگران نباش زیاد شیربده تا دفع کنه زیاد هم لباس نپوشون
آخییی الهییی آره گلم منم بچم زردی داشت رو یازده بود دستگاه اوردم خونه تو سه روز اومد پایین فقط شیر خودت کمتر بهش بده که سینه اتو ول نکنه اگه شیرتو ندی میچسبه به شیر خشک دیه سینه اتو نمیگیره!... شیر خشک بهش بده تا زردی اش بیاد پایین ب من گفتن باشیر خشک زود زردی اش پایین میاد .شیر خودت هم خواستی بدی گرمی جات و نفخ آور نخور غذا سنگین هم نخور.نگران نباش میاد پایین راحت...
اصلا دستگاه نزار ببر سریع پشت گوشش حجامت بزن با عرق شاهتره و کاسنی بشورش فوری خوب میشه
اره عزیزم میشه
خونه خیلی بهتر از محیط بیمارستان
انشالا خیلی زود برطرف میشه
اگه خیلی بالا نباشه آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.