برا منم همینه فقط جیغ وداد و گریه
طبق تجربه خودم ب هر بچه ای دارویی میافته
دخترم من اینفاکول گریپ میکسچر کولیف کولیک اید کولیک ایز کامی کالم و .... دادم تقریبا همه قطره های کولیک
اوایل فقط کامی کالم ارومش میکرد
بعد دو ماهگی هم کولیک پدیا بست
اما کلا بعد س ماهگی برطرف میشه کولیک
گوش شیطون کرد دختر من ی مدته خوبه و دیگ علائمشو نداره
ولی درگیر رفلاکسم الان💔
سلام یه گروه بزنید داخل سروش
من گریپ میکسچر میدادم خوب نبود الان گل گریپ میدم هر 6 ساعت 1/5 سیسی عالیه بچم اصلا اذیت نیست
یه چی بگم یه بار امتحان کن اگه بهشت ساخت روزی دوبار بده دعام میکنی بخدا
رازیانه آسیاب کن اندازه یه نخود روزی شیرتو بدوش روش بده بخوره
البته ته گلوش بریز یواش چون یه ذره گس هست
هم سر دلشو صاف میکنه هم نفخش خوب میشه هم اشتهاش زیاد میشه
امتحان کن
من بچموهیچ داروی گیاهی ندادم جز این
خیلی بهش میساخت
منمممم💔💔😭
سلام گشنه هست بچه ت وگرنه هیچ مشکلی نداره
منم همین دوران گذروندم تا فهمیدم گشنه بود سیر نمیشد شیرش بیشتر کردم
فقط باید صبوری کنی دورش بگذره
منم خیلی رعایت میکنم اما گاهی خیلی از دل درد گریه میکنه
دکتر گفت قطره و ... هم خیلی موثر نیست فقط باید دورش بگذره
شیر خودتو بهش میدی؟؟؟؟
شیرت رو یکم سبککن
توی یک لیوان آب جوش بزیز لیمو خشک عمانی رو هم دونه هاش رو بگیر همون گوشت داخلش رو بریز توی آب جوش یک رب بزار باشه بعدش بخور
دختر منم دقیقا همینطوریه😔
تازه بیخوابی هم داره
در طول روز شاید کلا ۲ ساعت بخوابم من
حس میکنم دارم نابود میشم از خستگی و بیخوابی😭
شاید به پروتئین گاوی حساسیت داره رژیمش رو بگیر شاید اروم تر شد
دختر منم این شکلی بود البته شیر خشکی هست شیر خشکش رو عوض کردم ضد حساسیت ک شد یعنی ۷۰درصد بهتر شده
طبيعيه تا دو سه هفته ديگه خوب ميشه تونستي خودت عرق نعنا و ترنجبين بخور
باید بگذرع خودش درست میشه
دخترمنم اصلا نمبتونست دستشویی کنه زور میداد در حد کبودی ولی خداروشکر اوکز شد
طبیعیه هرکارم بکنیم دردو دارن چون گوارششون هنوز کامل نیس
عزیزم باید دورش بگذره
میدونم سخته ولی صبوری کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.