خانومای باردار کسی از این میخوره؟

تصویر
۱۳ پاسخ

من‌۲۰ اینو میخورم ۱۲ ساعتی

من وقتایی که خیلی ترش میکنم ناشتا میخورم

من می‌خوردم

اره من میخورم

من میخورم

ارههه پنتو خیلی خوبه ....برای اسید معده خیییلی خوبه

بله منم مصرف منم گاهی هم فاموتیدن

من ی مدت صبح ناشتا میخوردم

من هر روز ناشتا

بله من میخورم

من صبح ناشنا میخورم دکترم گف تا روزی دوتا مجاز هستم اگر معده م خیلی اذیت کنه

اره من ناشتاصب

بله من میخورم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۳ ماهگی
مامان دلسا👧🏼 مامان دلسا👧🏼 ۵ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی