من۲۰ اینو میخورم ۱۲ ساعتی
من وقتایی که خیلی ترش میکنم ناشتا میخورم
من میخوردم
اره من میخورم
من میخورم
ارههه پنتو خیلی خوبه ....برای اسید معده خیییلی خوبه
بله منم مصرف منم گاهی هم فاموتیدن
من ی مدت صبح ناشتا میخوردم
من هر روز ناشتا
بله من میخورم
من صبح ناشنا میخورم دکترم گف تا روزی دوتا مجاز هستم اگر معده م خیلی اذیت کنه
اره من ناشتاصب
بله من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.