۶ پاسخ

پسرم ۸/۵ ماهش که بود
بعد از اینکه چهار دست و پا رفت
از پله های خونه بالا میرفت
دنده عقب هم میومد پایین
الان که راه افتاد میاد لبه پله میشینه
و نشسته یکی یکی میاد پایین

ده ماه تمام بود یه بار کمک کردم بره بالا همون شد دیگه هی میره بالا پشیمون شدم از یاد دادنم😅😂 مبل و میز هم دو ماهیی هست پایین اومدن ازشون هم تازه یاد گرفته

پسر من چون خونمون پله داره از ۱۱ماهگی خودش بالا پایین کرد بدون اینکه من بگم از مبلم خودش رفت بالا اومد پایین باز اونم بدون اینکه من یاد بدم

الان بلده دختر من ،یه پله وسط خونه مادر شوهرم بود از 11 ماهگی ک چهار دست و پا رفت هی تلاش می‌کرد بره بالا ازش الان بلده دیگه، از تخت و... هم خودش میره بالا و پایین انگار اون واسش تمرین شده بود

پسر من بالا رفتن خودش با یکبار رفتن یاد گرفته من اصلا نه کمکش کردم و نه اموزش دادم بهش ولی پایین امدن یاد نداره

دستشو بگیر خودش پاشو بلند می‌کنه
دخترم دستشو میگیرن بلند می‌کنه پاشو

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۶ ماهگی