منم نمیخوردم ولی دکتر بهم گفت بخور اشکال نداره
دل درد اش با دارو اوکی میشه باید بخوری تا عادت کنه به شیرت عزیزم
فقط ماست ، بخاطر حساسیت بقیه چیزا رو ممنوع هستم
اره من هم شیر میخورم هم ماست هم پنیر هم کشک
من گاهی وقتا شیر خرما میخورم ولی ماست با غذا میخورم
من نمیخوردم چون خودم دل درد میشم
ولی دیگه از امروز مامانم مجبورم کرده بخورم که هم برا استخونام خوب باشه هم شیرم زیاد بشه 🤦🏻♀️
نهههههه بابا به خاطر کولیک
من به خاطر رفلاکس بچم کلا حذف کردم🥲
آره عزیزم . ولی همراهش خرما یا عسل بخور سردی نکنی . نی نی هم اذیت میشه دلدرد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.