مامانا شما تو شیر دهی لبنیات مصرف میکنید؟؟؟

۸ پاسخ

منم نمیخوردم ولی دکتر بهم گفت بخور اشکال نداره
دل درد اش با دارو اوکی میشه باید بخوری تا عادت کنه به شیرت عزیزم

فقط ماست ، بخاطر حساسیت بقیه چیزا رو ممنوع هستم

اره من هم شیر میخورم هم ماست هم پنیر هم کشک

من گاهی وقتا شیر خرما میخورم ولی ماست با غذا میخورم

من نمیخوردم چون خودم دل درد میشم
ولی دیگه از امروز مامانم مجبورم کرده بخورم که هم برا استخونام خوب باشه هم شیرم زیاد بشه 🤦🏻‍♀️

نهههههه بابا به خاطر کولیک

من به خاطر رفلاکس بچم کلا حذف کردم🥲

آره عزیزم . ولی همراهش خرما یا عسل‌ بخور سردی نکنی . نی نی هم اذیت میشه دل‌درد میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان علیرضا و نیکا مامان علیرضا و نیکا ۳ ماهگی
مامان آسنا☺️🤱 مامان آسنا☺️🤱 ۶ ماهگی