مامانایی که نینی شون پسره،،میشه بگید آیا بالامیارید یانه
زرنگ شدید یا تنبل

۱۳ پاسخ

من ت بارداری پسر اولم حتی ی بارم بالا نیاوردم و به شدت تنبل بودم

اصلاا ویار نداشتم و خیلیم زرنگ شده بودم

من سر دوقلو هام کلا دو بار بالا آوردم حالت تهوع داشتم ولی در حد کم
خیلی هم زرنگ شده بودم مانانم میگفت مثل بز کوهی ی جا وانمیسته

من اولی تنبل بودم با حالت تهوع زیاد دومی دختر زرنگم بدون حالت تهوع به دختر پسر ربطی نداره

من بالا میارم هر چند روز ی بار
زرنگ هم هستم

من دوتابارداریم که پسرم بودوهست به شدت تنبل شدم وتاالان بالامیارم وازغذابیزارم

بالا نیاوردم اصلا ... خییییلی هم زرنگ شدم تا الان

من الان تنبل و فقط حس حالت تهوع دارم بالا نیاوردم

بالا نمیاوردم

حالت تهوع داشتممم کلا دوبار بالا اوردم بسیار تنبلمممم. و خابالو

بخدا هیچ ربطی به این علائم نداره من چهرم اصلا تغییر نکرد زرنگم بودم کارامو سریع میکردم همه میگفتن صد در صد پسره ولی فسقلکم دختر شد😍🤭

تنبل که هستم ولی تهوع اصلا اشتهامم اوایل خیلی زیاد بود

تهوع شدید، تنبل😅

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان KAREN💙 مامان KAREN💙 ۳ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری