من ت بارداری پسر اولم حتی ی بارم بالا نیاوردم و به شدت تنبل بودم
اصلاا ویار نداشتم و خیلیم زرنگ شده بودم
من سر دوقلو هام کلا دو بار بالا آوردم حالت تهوع داشتم ولی در حد کم
خیلی هم زرنگ شده بودم مانانم میگفت مثل بز کوهی ی جا وانمیسته
من اولی تنبل بودم با حالت تهوع زیاد دومی دختر زرنگم بدون حالت تهوع به دختر پسر ربطی نداره
من بالا میارم هر چند روز ی بار
زرنگ هم هستم
من دوتابارداریم که پسرم بودوهست به شدت تنبل شدم وتاالان بالامیارم وازغذابیزارم
بالا نیاوردم اصلا ... خییییلی هم زرنگ شدم تا الان
من الان تنبل و فقط حس حالت تهوع دارم بالا نیاوردم
بالا نمیاوردم
حالت تهوع داشتممم کلا دوبار بالا اوردم بسیار تنبلمممم. و خابالو
بخدا هیچ ربطی به این علائم نداره من چهرم اصلا تغییر نکرد زرنگم بودم کارامو سریع میکردم همه میگفتن صد در صد پسره ولی فسقلکم دختر شد😍🤭
تنبل که هستم ولی تهوع اصلا اشتهامم اوایل خیلی زیاد بود
تهوع شدید، تنبل😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.